Thursday, February 14, 2013

Today's outfit: Army Cheetah / Modelito do dia

 Hello!
 Today I thought I would share with you one of my favorite outfits! My inspiration for it was my favorite color and pattern. Army green and CHEETAH!
 Since the military trend started becoming popular, I fell in love with it and now it is even more popular, and it is present in most of the seasons. Animal prints have also always been my favorite, but they have to be used in moderation, even though they consist of neutral colors.
 So here is my outfit:


 I am wearing an army green shirt from Zara that has gold skull buttons, a cheetah scarf that was also from Zara, a simple tank top from H&M. My jeggings are from topshop and they are super comfy. And my boots are from a random store in Denmark.


 For my accessories, I am wearing my cute golden cross earrings from topshop and I have top bun just to get my hair out of the way, since it is too long.





 I am also wearing my Michael Kors watch, two bauble bracelets from Aldo and a spiky bracelet from a store in Brazil.

 

So, yeah, that's it! Hope you liked it. Don't forget to follow my blog and make sure to tell me your favorite trend in the comments!

Love,
 Mariana

Português

Oláaaa!
 Hoje eu pensei em mostrar pra vocês um dos meu modelitos favoritos! Minha inspiração foram minhas cor e estampa preferidas. Verde militar e ONCINHA!
 Desde que a moda militar começou a ficar popular, eu me apaixonei por ela e agora que ela está ainda mais em alta, estando presente na maioria das estações, melhor ainda para mim! Estampas animais também vem sendo uma das minhas favoritas, mas elas têm de ser usadas com moderação, mesmo que elas sejam basicamente cores neutras.
 Então aqui está o modelito:

Eu estou usando uma camisa verde militar (musgo) da Zara que tem botões de caveira dourados, um lenço de oncinha que também era da Zara, uma blusa de alcinha preta simples da H&M. Minhas jeggings são da Topshop (que agora está no Brasil! UHUL!) e elas são mega confortáveis. E minhas botas são de uma loja qualquer da Dinamarca.


 Para os meus acessórios, eu estou usando meu brinco dourado de cruz e tenho um coque, só para tirar meu cabelo enorme do caminho!



Eu também estou usando meu relógio da Michael Kors, duas pulseiras de bolinhas da Aldo e uma pulseira de spikes da Tasy Bijoux.

 

Então é isso! Espero que vocês tenham gostado. Não se esqueça de seguir meu blog e me falem qual sua tendência favorita nos comentários!

Com amor,
 Mariana






No comments :

Post a Comment

Skimlinks Test